Call me:0508713010
לחצו וצפו בתמונות
לפני ואחרי
לתיאום תור רונית: 050-8713010
מתיחת פנים מחיר

מתיחת פנים מחיר

תהליך התבגרות האנושי משאיר על פנינו את אותותיו. עור הפנים שלנו מאבד את הגמישות שלו, עודפי עור בצוואר מופיעים, קו הלסת מאבד את צורתו, מופיעים קמטי הבעה בצידי העיניים, בצידי הפה ובין הגבות. לצערנו, כשסימני הגיל מתגברים הזרקות ומילויים כבר לא מספיקים לשיפור המצב ויש צורך בביצוע ניתוח כולל להרמת פנים.


לניתוח שנקרא מתיחת פנים מחיר של שלוש עד חמש שעות ניתוח וכשבועיים החלמה, אולם תוצאותיו כוללות במקרים רבים את הידוק הצוואר, העלמת הקמטים בצידי הפה, הדגשת קו הלסת ומילוי של אזור הלחיים. בניתוח מעין זה מראה הפנים חוזר מספר שנים לאחור מבלי להיראות מנותחים.


חשוב לבחור לפני ביצוע הניתוח את המנתח הטוב ביותר שתוכלו למצוא, רופא מנוסה, בעל ניסיון רב שנים וחוש אסתטי מפותח. ככל שהמנתח יהיה מנתח טוב יותר תוצאת הניתוח תראה טבעית, ומראה המנותח יראה צעיר יותר.


ד"ר גיל זליקסון עומד לרשותך במרפאתו, מאחוריו ניסיון רב שנים ועשרות מנותחות שעברו את הניתוח בהצלחה ושאת תמונותיהן תוכלו לראות בקישור זה (לשים קישור לעמוד באתר – תמונות לפני ואחרי).

 

הסיבות לצניחת רקמות הפנים והצוואר

צניחת רקמות הפנים והצוואר והיווצרות עודפי העור נוצרים כתוצאה משינויים מבניים מורכבים שחלים במהלך השנים: סיבי הקולגן והאלסטין מתמעטים ואיכותם יורדת, וכתוצאה מכך מתחוללים שינויים במרקם של עור הפנים ובאיכותו - העור נעשה דק, רפוי ולא גמיש ונוצרים עודפי עור בקדמת האוזן וכן מתחת לקו הלסת ובצוואר. התרופפות הרצועות התומכות שמקבעות את העור לרקמות התת־עוריות גורמות לצניחת רקמות הפנים כלפי מטה ולעבר מרכז הפנים שמביאה להופעת קפלי עור לדוגמה בין האף לפה ובין הפה לסנטר. דלדול העצמות וספיגתן באזור הלסת תורמים למראה המבוגר ואובדן הנפח באזור של עצמות הלחיים בשל דלדול השומן התת־עורי וצניחתו כלפי מטה יוצרים מראה פנים מוארך ומלבני.

 

מתיחת פנים מחיר

בכדי להתמודד עם שינויים אלו מקובלים כיום שני ניתוחים - מיני מתיחת פנים ומתיחת פנים מלאה.
מיני מתיחת פנים - מומלצת כשמתיחת הפנים נעשית בגיל צעיר יותר בדרך כלל בגילאי הארבעים ועור הפנים רפוי במרכז הפנים ולא בצוואר ובמידה מועטה יחסית. ניתוח זה כולל חתך אחד בלבד בקדמת האוזן.

במתיחת פנים מלאה - הנקראת גם "פיסול פנים" מהדקים את רקמת החיבור העוטפת את שרירי הפנים האחראית למראה הנפול והמבוגר של הפנים, מסירים את עודפי העור ולעיתים אף מוסיפים שומן עצמי כדי להוסיף נפח שאבד עם השנים. תוצאת הניתוח היא מראה צעיר ואסתטי יותר.

בניתוח מתיחת פנים מחיר הוא שאלה משמעותית עבור המועמדים לניתוח משום שמחיר הניתוח גבוה משמעותית בדרך כלל מניתוחים קוסמטיים אחרים. הגורמים להבדלים במחירי הניתוח הם: עלות המנתח שמבצע את הניתוח בכפוף ליכולותיו וכישוריו, מורכבותו של ניתוח מתיחת פנים לפי סוג הניתוח הנדרש והמומלץ, הטכניקה בה יבוצע הניתוח, ועלות חדרי הניתוח והאם נבחר בית חולים פרטי ברמה גבוהה ואיכותית. בניתוח מתיחת פנים מחיר הניתוח מושפע גם מפרמטרים נוספים כמו איכות החומרים בהם משתמשים בניתוח, מחירו של האשפוז לאחר הניתוח, הרדמה כללית או מקומית ואיכות כוח העזר בניתוח, המרדימים ואח/ אחות חדר הניתוח.

 

התוצאות

אולם כל השיקולים הללו מתגמדים לעומת התוצאות שניתן לראות לאחר הניתוח. מראה הפנים, השינוי בדימוי העצמי, החזרה שנים לאחור כל אלו הם תוצאה ששווה הרבה יותר מעלות כספית. אם הנכם מתלבטים בנושא ניתוח מתיחת פנים. הנכם מוזמנים לייעוץ ראשוני אצל ד"ר זליקסון.
ד"ר זליגסון, מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית וחבר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית. בוגר בהצטיינות של תואר ראשון ותואר דוקטור לרפואה בביה"ס לרפואה ע"ש רפפורט בטכניון, חיפה וכיום מנתח באזור הדרום בביה"ח אסותא באר-שבע ובאיזור המרכז בביה"ח אסותא ובמרכז הרפואי עתידים, רמת החייל, תל-אביב.

 

המידע במאמר נועד להשכלה כללית, ואינו מחליף ייעוץ רפואי מקצועי. לפני קבלת החלטה על ביצוע ניתוח מתיחת פנים, ייתקיים ייעוץ מפורט בו יעניק דוקטור גיל זליגסון הסברים מקצועיים, מפורטים ומלאים, תוך התאמה למצב הרפואי האישי.

מתיחת פנים מחיר ששווה כל שקל



Englishעבריתrussian
x